VIKTIG: Ikke send varer som det reklameres på i retur til oss uten at du først har vært i kontakt med vår kundeservice. Vi behandler reklamasjonssaker først og fremst per e-post.
Du som kunde har ansvar for å pakke opp og kontrollere at produktene i din pakke er feilfrie innen 3 dager etter at du har mottatt dem.
Har du oppdaget feil eller mangler på et produkt du har mottatt av oss?
Kontakt oss snarest mulig på e-post kontakt@lekebua.no etter at mangelen ble oppdaget. Dersom reklamasjonen blir godkjent, og produktet må sendes oss i retur, dekker vi returkostnaden ved å utstede en returseddel til deg.
Reklamasjonsretten dekker ikke problemer som oppstår på grunn av vanlig slitasje, feil bruk, feilmontert produkt eller feil som oppstår etter egen forandring på produktets funksjon og utseende.
Manglende eller feillevert vare
Om du mangler eller har fått feil vare, meld ifra til vår kundeservice innen 5 dager fra den dagen du mottok pakken. Oppgi hvilken vare som mangler eller hva som har blitt feillevert.
Skadet vare under transport
Om pakken er skadet ved levering skal du melde fra om skaden direkte til ditt Postombud når du henter ut pakken eller til transportfirmaet som leverer din pakke. Send inn din feilmelding innen 3 dager til vår kundeservice så hjelper vi deg videre.